Search This Blog

Sunday 3 October 2010

the Last Drive (on the dancefloor babe)

Το ότι θα ακούγα κάποτε το I love Cindy των Last Drive σε dUstheap remix δεν το περίμενα. Τρίζουν τα κόκαλα του κρανίου της παραπάνω αφίσας (ή μήπως χορεύουν στο ρυθμό του rmx). Είμαι περιέργος να μάθω το κριτήριο που ο φιλότιμος remixer επέλεξε το συγκεκριμένο κομμάτι για να του αλλάξει τα φώτα. Ακούστε και κρίνετε μόνοι σας. Εγώ πάντως άποψη ακόμη δεν έχω, ίσως να φταίει το αρχικό σοκ... ή μήπως τελικά μου άρεσε;

The Last Drive - I love Cindy (dUstheap rmx) by dUstheap

για την original version εδώ, αν και δεν νομίζω οτι υπάρχει λόγος.

Υ.Γ. sorry στον αρχικό σχεδιαστή, για την γενετικά τροποποιημένη αφίσα συναυλίας, κάποτε στη πόλη μας.

1 comment:

  1. Τρίζουν τα κόκαλα του κρανίου της παραπάνω αφίσας
    αλλα και του δικου μου. Κανα δυο ακομη τετοια remixes και το εγκεφαλικο θα μας ερθει πιο κοντα.

    ReplyDelete