Search This Blog

Tuesday 4 January 2011

the Prids-Chronosynclastic

 Για κάποιο λόγο,(ναι το φατσοκιτάπι φτάιει πάλι) προσπαθώ εδώ και ώρα να θυμηθώ που διάβασα ή ποιός μου πρότεινε τους Prids, αλλά δεν μπορώ. Μετά τις απανωτές ακροάσεις, όση ώρα το έψαχνα, έχω πειστεί πλέον ότι μου αρέσουν. Οπότε θεωρώ ότι η πηγή μου ήταν αξιόπιστη. Μια μικρή ένσταση έχω για το όνομα τους, πως να ρωτήσεις κάποιον αν έχει ακούσει τους Πρίτς, αλλά το παραβλέπω. Εξάλλου έχω καιρό να ποστάρω μπάντα με παραπάνω απο μία γυναίκες στη σύνθεση τους.  Βλέπω ήδη ξυνισμένα μούτρα και πικρόχολα σχόλια.

το break είναι από το σχετικά πρόσφατο chronosynclastic
       

και το contact κάπως παλιότερο



the Prids εδώ

10 comments:

  1. No comment
    Airesias

    ReplyDelete
  2. No comment
    Doc Marquis

    ReplyDelete
  3. prids co co
    no comment
    frankroo

    ReplyDelete
  4. οτιδήποτε υπήρχε πάνω απο αυτό το σχόλιο θα αυτοκαταστραφεί μόλις διαβάσετε αυτό. Ναι frank& inspector, και τα δικά σας που εχετε ετοιμα να δημοσιευσετε.

    ReplyDelete
  5. Αντε Rank εις υγειαν απο το Barακι που μπεκρουλιαζουμε ακουγοντας το Συνδικάτο του ονείρου...και πολλα ακομη εξ-αιρετικα...
    cheers
    docfranksias

    ReplyDelete
  6. that's what you always say Αιρεσία&co, πες στον barman ενα jack με λιγο νεράκι για μένα.
    fuck, κι εγώ κάθομαι σαν το μ@^@&@ και συντηρώ το blog.
    It's a Dirty Job But Someone's Got To Do It .

    ReplyDelete
  7. Good Job Son!!!
    Harry Callahan

    ReplyDelete
  8. who the fuck είναι αυτός ο Χάρης?

    ReplyDelete
  9. ο Ντέρτης Χάρης...

    ReplyDelete
  10. κι αν αργησε - αλλος εκανε 10 χρονια - ενα να ξερεις... εισαι ο still-ο-βατης μας.
    Ευτυχως Θεου Φωτηση ερχεται.
    avatar-ιος

    ReplyDelete