Search This Blog

Thursday 7 July 2011

Το ταξικό μπάχαλο και ο ιδιοκτήτης του φορτωμένου κόκορα.

Ηλίας Πετρόπουλος  - Η κλοπή προϋπήρξε της ιδιοκτησίας
Εγώ - Η κυβερνόντες το γνωρίζουν καλά αυτό και έμπρακτα.
Τυχαίος λογιστής.- Πριν τους τίτλους κυριότητας τρέχουν οι φόροι
Proudhon - Η ιδιοκτησία όμως είναι κλοπή.
Τυχαίος ιδιοκτήτης – Θεωρούμε κι εγώ ιδιοκτήτης?
Έχω στην κατοχή μου έναν φορτωμένο κόκορα.
Κυβερνητικός – Κι εσύ ανόητε, ιδιοκτήτης και κλέφτης.
Εγώ- Ιδιοκτήτη την γάμησες, φάε τουλάχιστον τον κόκορα πριν τον φάνε άλλοι!!!!
Τυχαίος λογιστής - Όταν ο φόρος ξεπεράσει την αξία  του αντικειμένου της ιδιοκτησίας, θεωρείται ασύμφορο.
Τυχαίος πολίτης – Ωωωωωωω!!!!!!!!
Υπερεκτιμημένος λογοτέχνης - Δεν έχω τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, άρα είμαι λεύτερος.
2 κυβερνητικοί βουλευτές – Έτσι!!! και αυτός είναι ο σκοπός μας, ανόητε Έλληνα δεν κατάλαβες οι κυβερνώντες σκοπό έχουν να δημιουργήσουν ελευθέρους και ωραίους πολίτες, υιοθετώντας την αναρχική ιδεολογία, την Αναρχομουτουαλιστική πιο συγκεκριμένα.
Παύση της ιδιοκτησίας  δια των φόρων ανόητε Έλληνα, δυο βήματα πριν την απεξάρτηση του κατέχω και την ελευθερία.
Γύπας – Ελεύθερα κι ωραία είναι μόνο τα πτώματα.
Τυχαίος Χωριάτης –Κι εκεί που λες, μόλις έμαθα τον γάιδαρο μου να μην τρώει ψόφησε, το ζωντανό,  μετά το έφαγε ο γύπας.
Φοροτεχνικός – Η ουσία της εφαρμογής  των αριθμών και η διατήρηση της πανίδας, όμως εδώ, υπάρχει νομικό κόλλημα, τα πτώματα δικαιούνται το αφορολόγητο και το ατιμώρητο.
152 κυβερνητικοί βουλευτές – με τεκμαρτά εισοδήματα λύνεται το πρόβλημα.
Γευσηγνώστης προχοιρινής περιόδου (κανίβαλος) –  το σωστό να λέγεται, και οι κανίβαλοι δεν εκπίπτουν ποινικώς.
Τυχαίος νομικός – Αααα με μπερδέψατε, πάμε πάλι, από την αρχή, λοιπόν, έχουμε και λέμε, η κλοπή προϋπήρξε της ιδιοκτησίας………
Αφελής χαμηλόβαθμος αστυφύλακας – Να συλλαβουμε τους κλέφτες.
Σύσσωμο το ελληνικό κοινοβούλιο – Κάτσε κάτω ρε, που θες να συλλάβεις.
Τυχαίος Χωριάτης –τον γύπα τουλάχιστον που έφαγε τον γάιδαρο μου?…………
Σύσσωμο το ελληνικό κοινοβούλιο – τον κόκορα να συλλαβεται που τα φορτώθηκε όλα και γρήγορα μάλιστα πριν τον φάει ο ιδιοκτήτης του.

2 comments:

  1. ετσι μπραβο να ρολαρει η μηχανή.

    ReplyDelete
  2. Της κοντής ψ....ς της φταίνε οι τρίχες...

    Τυχαίος Αναγνώστης

    ReplyDelete